Salam perkenalan :)

by 06:22 0 comments

Assalamualaikum readers sekalian!
*jawab even dalam hati :)

So yeah, let me introduce myself!
Alhamdulillah, nama diberi oleh kedua ibu bapa tersayang ialah:
Haniif Lutfillah Bin Abu Bakar
25 Januari :)
*jangan lupa beri hadiah! :P
Kuantanese.
Boarding high school student in Malaysia.
SPM CANDIDATE of 2014!
*
so I guess you guys could guess my age, right? :D
My hope:
I hope that I could deliver some ilmu and experiences that could give impact in your life.

Sebelum mengakhiri kalam,
I hope that you guys will love to read my blog even it is not as great as others out there.

Here I got pantun dua rangkap yang amat 'simple' bagi mengakhiri coretan ini.

Bibir dikulum senyuman menawan,
Semoga bertemu lagi assalamualaikum kawan.

Unknown

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment